شناسهٔ خبر: 97275 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اداره کل راه و شهرسازی استان انجام پذیرفت؛

تکمیل ۲۷۰ کیلومتر پروژه راهسازی نیمه تمام در استان اصفهان طی ۲۱ ماه

جاده اصفهان شیراز مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: طی ۲۱ ماه اخیر با اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه تمام و مسکوت مانده، توانستیم  ۲۷۰ کیلومتر از این پروژه‌ها را تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: جهت اجرای پروژه‌های عمرانی این اداره‌کل همواره بر تعیین و تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام و تهیه برنامه زمان‌بندی قطعی هر یک از طرح‌ها، تاکید شده است.  

وی افزود: از سنوات گذشته پروژه‌هایی تعریف شده، کلید خورده و بعضا عملیات اجرایی آنها آغاز شده بود اما به دلایل مختلف غیرفعال و مسکوت مانده بودند.   

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه عمده مشکل این پروژه‌ها مربوط به بحث عدم تامین منابع مالی آنها بود، اذعان داشت: به لطف خدا توفیق شد تا تعدادی از پروژه‌های مسکوت مانده این اداره‌کل را با هماهنگی‌ها و پیگیری‌هایی بعمل آمده تامین اعتبار، راه اندازی مجدد و بهره‌برداری کنیم.  

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر رویکرد دولت در پروژه‌های عمرانی، پایان و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی قابل توجه بود، عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با جدیت رفع مسائل و مشکلات پروژه‌های نیمه تمام را در دستور کار قرار داد به نحوی که طی ۲۱ ماه گذشته ۲۷۰ کیلومتر از این پروژه‌ها، تکمیل و تقدیم مردم عزیز استان شد.