شناسهٔ خبر: 98781 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی

دکتر قاری قران اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه دست‌اندرکاران عرصه نظم و امنیت کشور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت به ویژه فرمانده و کارکنان یگان حفاظت اراضی ملی استان تبریک گفت.  

 در متن پیام آمده است: 

بسمه تعالی 

بی تردید امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی، مدیون فداکاری‌ها و پایمردی شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه جامعه اسلامی مهیا شده است. از این رو جایگاه و نقش آن در حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست. نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان جامعه است و بی گمان رسیدن به پیشرفت، تعالی و توسعه همه جانبه و پایدار در گرو امنیتی است که تنها در اثر زحمات خالصانه این عزیزان تحقق پیدا می‌کند. از آنجا که یکی از وظایف ذاتی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان صیانت از حقوق بیت‌المال و حراست از اراضی ملی بوده یگان حفاظت اراضی این اداره‌کل، ارتباط کاری نزدیک، تعامل و همکاری بسیار خوبی با نیروی انتظامی دارد.  

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه فرماندهان و کارکنان شریف ناجا در جای جای میهن اسلامی بویژه به فرمانده و کارکنان یگان حفاظت اداره‌کل راه و شهرسازی استان تبریک گفته و از خدمات بی دریغ و دلسوزانه آنها در برقراری نظم و امنیت صمیمانه قدردانی می‌نمایم.