شناسهٔ خبر: 99015 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای پیرانشهر اعلام کرد:

انجام ۱۰۰ کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر

خط کشی آذربایجان غربی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پیرانشهر گفت : در نیمه نخست سال جاری ۱۰۰ کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سهیل خسروی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پیرانشهر با تشریح اقدامات و عملکرد این اداره در شش ماهه اول سال جاری گفت : در این مدت ۲۰۰ کیلومتر عملیات تسطیح و رگلاژ راههای روستایی،  ۱۲۱ عدد جمع آوری تابلوهای فرسوده ، نصب ۸۷ عدد تابلو و علائم در راههای اصلی و ۶۸ عدد تابلو و علائم در راههای روستایی انجام شد.

وی ادامه داد. جمع آوری گاردریل های فرسوده به تعداد ۵۸ شاخه ، لکه گیری به مقدار ۵۶۰۰ متر مربع در راههای اصلی و ۴۷۰۰ متر مربع در راههای روستایی و ۶۵ کیلومتر تسطیح حریم در محورهای پیرانشهر- سردشت و پیرانشهر- نقده از جمله اقدامات این اداره تا پایان شهریور ماه امسال بود.

خسروی اظهار کرد: در این مدت تنقیه و لایروبی ۴ دستگاه پل بزرگ ، ریزش برداری به مقدار ۵۸۵۰ متر مکعب در محور پیرانشهر- سردشت،  مسیر گشایی و ترانشه برداری در محور پیرانشهر - تمرچین به طول ۳ کیلومتر و لکه گیری و روکش آسفالت ورودی مرز تمرچین به طول ۵۰۰ متر انجام شد.

این مقام مسئول از بهسازی و آسفالت راه روستایی رزگاری - اندیزه به طول ۶ کیلومتر، زیر سازی راه روستایی قروچاوه به طول ۲.۵ کیلومتر و بهسازی راه روستایی قیزقپان به طول ۳ کیلومتر به عنوان مهمترین پروژه های راه روستایی این اداره در نیمه نخست سال جاری یاد کرد و افزود: در این مدت بازدیدهای مستمر و دوره ای از ناوگان مسافری و باری جهت رعایت قوانین و مقررات و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی با همکاری پلیس راه و گشت های منظم و ترکیبی با این نهاد انتظامی برای رعایت ایمنی در محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر انجام شد.