مسکن - خانه

کل اخبار:4

  • ساخت مسکن ۱۳۹۷-۰۳-۰۴ ۱۵:۲۱

    مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان خبر داد؛

    تداوم مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی خوزستان/ مقاوم‌سازی ۵۹ هزار واحد مسکونی در استان

    مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان از تداوم کار مقاوم سازی واحد های مسکونی خبر داد و گفت: تعداد ۷۷ هزار واحد به بانک‌ها معرفی شدند که از این تعداد ۵۹ هزار واحد در سطح استان ساخته شد و اگر تعداد ۱۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در سال مقاوم سازی شود این امر ۱۳ سال طول می‌کشد.

  • مسکن روستایی ۱۳۹۷-۰۳-۰۴ ۱۳:۱۳

    مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس خبر داد؛

    احداث ۸۸ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در لارستان

    مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان از اجرای پروژه ۸۸ واحدی موسوم به نخل ۳ در جهت ایجاد سرپناه مناسب برای اقشار با طیف درآمدی متوسط و پایین خبر داد.

  • محمد هاشم بت شکن ۱۳۹۷-۰۳-۰۴ ۱۰:۵۰

    نمای دور و نزدیک بازار مسکن

    محمدهاشم بت‌شکن*: ترسیم چشم‌انداز بازار مسکن در مقطع فعلی نیازمند یک بررسی همه‌جانبه درباره مهم‌ترین متغیرهای موثر بر این بازار است. متغیرهای مختلفی از نرخ رشد اقتصادی، نرخ تورم عمومی، نرخ رشد قیمت مسکن و همچنین عملکرد شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات تا مباحثی همچون برجام، نرخ سود سپرده‌های بانکی و نرخ سود تسهیلات، مجموعه عوامل موثر بر سمت و سوی بازار معاملات ملک و ساخت و ساز مسکن هستند. البته متغیرهای دیگری نیز در این مسیر نقش دارند اما وزن آنها شاید کمتر از پارامترهای نام برده شده باشد.

  • شهر تهران ۱۳۹۷-۰۳-۰۴ ۱۰:۳۱

    رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران خبر داد؛

    افزایش ۳۳ درصدی معاملات مسکن در کشور

    رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: ۷۵ هزار و ۹۴۵ مبایعه نامه در اردیبهشت ماه امسال در دفاتر مشاوران املاک سراسر کشور ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، بیش ۳۳ درصد رشد نشان می دهد.