شناسهٔ خبر: 114650 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

دعوت از سرمایه‌گذاران و انبوه‌سازان برای مشارکت در نوسازی محله زغال‌آباد مراغه

بازدید مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در سفر به آذربایجان شرقی پس از بازدید میدانی از محله زغال‌آباد مراغه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن این شهرستان، از تمام مالکان، سرمایه‌گذاران، انبوه‌سازان، ‌پیمانکاران و سازندگان ذیصلاح برای مشارکت حداکثری در امر نوسازی محله زغال‌آباد مراغه دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان آذربایجان شرقی پس از بازدید میدانی از محله زغال‌آباد مراغه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن این شهرستان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیران و مسوولان شهری برگزار شد، شرکت کرد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن این شهرستان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیران و مسوولان شهری برگزار شد با تاکید بر ساماندهی سکونتگاه غیررسمی زغال‌آباد مراغه گفت: به منظور بهره‌برداری حداکثری از اراضی این محله باید طراحی یکپارچه کل سایت فوق مدنظر قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از تمام مالکان، سرمایه‌گذاران، انبوه‌سازان، ‌پیمانکاران و سازندگان ذیصلاح برای مشارکت حداکثری در امر نوسازی محله زغال‌آباد مراغه دعوت کرد و گفت: شرکت بازآفرینی شهری ایران برای احیای محله زغال‌آباد مراغه برنامه‌ریزی می‌کند و حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.

همچنین در این جلسه دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار جهت تامین بخشی از قیر رایگان مورد نیاز برای بهسازی معابر محلات هدف در سطح شهر مراغه و اعتبار برای انجام مطالعات و اصلاح شبکه برق محله زغال‌آباد مراغه دستورات لازم را صادر کرد.

آئینی در این باره گفت: تلاش بر این است تا با همکاری و همراهی شهرداری مراغه شاهد تسریع در آسفالت و بهسازی معابر خاکی محلات مصوب بازآفرینی شهری مراغه باشیم.

گفتنی است آئینی در سفر به استان‌ آذربایجان شرقی از محلات هدف بازآفرینی شهرهای اهر، زرنق و کلوانق هریس بازدید کرد.