شناسهٔ خبر: 117335 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

اداره کل راه و شهرسازی گلستان جزو دستگاه های برتر استان در جشنواره شهید رجایی

راه و شهرسازی گلستان اداره کل راه و شهرسازی گلستان در جشنواره شهید رجایی جزو دستگاه‌های برتر استان در حوزه پیگیری و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، پیش از ظهر پنجشنبه ۳۱ شهریور ماه، بیست و سومین جشنواره شهید رجایی برگزار و دستگاه های اجرایی برتر در گلستان معرفی شدند.

در این جشنواره براساس سامانه عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف از جمله سه فاکتور مهم، اجرای مصوبات سفر رییس جمهور، بهبود فضای کسب و کار و میزان رضایتمندی مردم و ارزیابی قرار گرفته و از دستگاه هایی که بهترین عملکرد را داشتند تقدیر بعمل آمد.

در جریان این جشنواره اداره کل راه و شهرسازی جزو دستگاه‌های برتر استان در حوزه پیگیری و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان شد.

گفتنی است مدیر کل راه و شهرسازی گلستان در حاشیه  جشنواره بیست و سوم شهید رجایی گفت: از مجموع مصوبات سفر هیأت دولت به استان، ۳۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به اداره کل راه و شهرسازی تعلق یافت که ۱۰۰ درصد این اعتبارات جذب شده است.

مهدی ملک اظهار کرد: در شش ماه ابتدایی سال، علاوه بر جذب اعتبارات، حدود ۵۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی مازاد در این اداره کل صورت گرفت.

لازم به ذکر است بیست و سومین جشنواره شهید رجایی با حضور سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در محل استانداری گلستان برگزار شد.