شناسهٔ خبر: 121446 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

حمل ونقل هوایی در هفته‌ای که گذشت؛

بازدید مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از مرکز کنترل فضای کشور/ نشست هم اندیشی رؤسای ادوار گذشته سازمان هواپیمایی کشوری

مهرداد بذرپاش امشب و در اولین روز کاری خود به مناسبت سالروز صنعت هواپیمایی ۱۶ آذر ( ۷ دسامبر) از مرکز کنترل فضای کشور بازدید کرد. از مهم‌ترین اخبار در حوزه حمل‌و نقل‌ هوایی هفته گذشته می‌توان به بازدید مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از مرکز کنترل فضای کشور و نشست هم‌اندیشی رؤسای ادوار گذشته سازمان هواپیمایی کشوری اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهم‌ترین اخبار و رویدادهایی که در هفته گذشته در حوزه حمل و نقل هوایی به وقوع پیوست، به شرح زیر است:

 بازدید مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از مرکز کنترل فضای کشور

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در اولین روز کاری خود به مناسبت سالروز صنعت هواپیمایی ۱۶ آذر ( ۷ دسامبر) از مرکز کنترل فضای کشور بازدید کرد.

 نشست هم اندیشی رؤسای ادوار گذشته سازمان هواپیمایی کشوری

با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نشست هم اندیشی رؤسای ادوار گذشته سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.

انجمن شرکت‌های هواپیمایی: انتخاب بذرپاش فرصت مغتنم وزارت راه و شهرسازی است

انجمن شرکت‌های هواپیمایی در بیانیه ای انتخاب مهرداد بذرپاش در تصدی وزارت راه و شهرسازی را فرصت مغتنم این وزارتخانه برشمرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به مناسبت سالروز جهانی هواپیمایی: سیر تحولات در صنعت هوانوردی ایران در سایه همت والای متخصصان توانمند ایرانی محقق شده است

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پیامی روز جهانی هواپیمایی کشوری را تبریک گفت و سیر تحولات در صنعت هوانوردی ایران را در سایه همت والای متخصصان توانمند ایرانی دانست.

وزیر راه و شهرسازی: هوانوردی، همچنان زنده، پر تلاش و امید آفرین است

وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت ۱۶ آذر ماه، (هفتم دسامبر) روز جهانی هواپیمایی کشوری و همزمانی آن با روز دانشجو با اشاره به اینکه صنعت هواپیمایی مرهون دلیر مردان و بانوان متخصص است و با تبریک ویژه این همزمانی به دانشجویان هوانوردی، این صنعت را همچنان زنده، پر تلاش و امید آفرین برشمرد.

مدیر فرودگاه سمنان اعلام کرد: ترمینال جدید فرودگاه سمنان آماده بهره برداری است 

حسین شجاعی مدیر فرودگاه سمنان اعلام کرد: ترمینال جدید فرودگاه سمنان آماده بهره برداری است و پروژه احداث ترمینال جدید فرودگاه شهدای سمنان به اتمام رسیده و طرح آماده بهره برداری است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی: برای افتتاح پروژه منتظر تشریفات نمی‌مانیم

عظیم طهماسبی مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی درخصوص پروژه توسعه و بهسازی ترمینال فرودگاه‌ بیرجند گفت: برای افتتاح پروژه منتظر تشریفات نمی‌مانیم.

فرودگاه مهرآباد در یک نگاه/ مهرآباد میعادگاه مسافران است

به بهانه ۱۶ آذر روز جهانی هواپیمایی، فرودگاه مهرآباد پر تردد ترین فرودگاه کشور، سوژه گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.