شناسهٔ خبر: 123170 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار فریدونشهر مطرح شد؛

رفع چالش‌های حوزه اراضی راه و شهرسازی فریدونشهر

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار فریدونشهر در نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار فریدونشهر مسائل و مشکلات حوزه اراضی راه و شهرسازی این شهرستان، واگذاری و اسناد مالکیت این زمین‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ جلسه‌ای به منظور هم اندیشی در رابطه با مسائل و مشکلات پروژه ها و طرح های راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر با حضور علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و فرماندار فریدونشهر برگزار شد.  

در این جلسه که به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان تشکیل شد، ضمن بررسی مباحث حوزه راه و شهرسازی، برای رفع موانع، راهکارهایی مرتبط با حوزه‌های کاری مختلف این اداره‌کل ارائه شد همچنین صورتجلسات نشست‌های پیشین مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.  

در طی این جلسه، طرح های عمرانی و اجرایی راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر و روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا بررسی شدند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان وضعیت آماده سازی اراضی این شهرستان و مباحث واگذاری زمین‌های کارگاهی را مورد رصد و پیگیری قرار داد و دستوات لازم در این خصوص را به معاونین این اداره‌کل ابلاغ کرد.  

وی به برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف جهت سرعت بخشیدن در روند اجرایی پروژه ها تاکید کرد و اذعان داشت: رفع مشکلات در حوزه های مختلف رضایت مردم را در پی دارد که به لطف خدا در امر توسعه خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.  

قاری‌قرآن با اشاره به اهمیت همراهی شهرداری درجهت خدمت رسانی بهتر و مطلوبتر به مردم عزیز گفت: در این جلسه مباحثی در رابطه با تغییر کاربری ها، سهم ۱۰ درصد شهرداری، حل مشکلات واگذاری اسناد مالکیت اراضی مطرح و جهت رفع مشکلات تصمیماتی اتخاذ شد.  

وی هدف از این نشست مشترک را تعامل و همکاری به منظور رفع مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر عنوان کرد و گفت: ایجاد توسعه پایدار و استفاده از ظرفیت‌های ویژه این شهرستان مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و همکاری همه نهادهای ذیربط است.