شناسهٔ خبر: 126921 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه بررسی طرح های نهضت ملی مسکن گیلان صورت گرفت:

تجلیل معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از مدیرکل‌ راه وشهرسازی استان گیلان

گیلان- نشست بررسی طرح های نهضت ملی مسکن با حضورمعاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نشست بررسی طرح های نهضت ملی مسکن باحضور سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مدیران کل دفتر مسکن شهری و حساب ۱۰۰ امام (ره) و دفتر طرح های ملی مسکن، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مدیر شعب بانک مسکن گیلان و کارشناسان مرتبط در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، در این جلسه هادی رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی استان در گزارشی با تاکید بر اهمیت موضوع طرح نهضت ملی مسکن خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی گیلان با جدیت تمام موضوعات مرتبط با طرح را پیگیری و در جهت تسریع در این هدف ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم طرح نهضت ملی مسکن را که یک طرح ملی و مهم در جهت تامین مسکن اقشار آسیب پذیر است به بهترین شکل ممکن به نتیجه برسانیم.
سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، پیشرفت‌ پروژه های در دست اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان را خوب توصیف کرد و گفت ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن براساس برنامه پیش می‌رود.
سهرابی با اشاره به اینکه قیمت زمین در طرح نهضت ملی مسکن رایگان است، عنوان کرد: بخشی از آورده باید از سوی متقاضیان باشد و بخش دیگر آن تسهیلات است.
وی تصریح کرد : اگر اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن زمانبر شود، قطعا تورم بر ساخت آن‌ها اثرگذار خواهد بود و مجبور خواهیم شد تا واحدها را با قیمت بالاتری به مردم تحویل دهیم.
سهرابی اضافه کرد : براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مقرر شد فازبندی پروژه‌های نهضت ملی مسکن براساس واریزی متقاضیان، زمان و مبلغ واریزی آن‌ها اولویت‌بندی و بر همین اساس نیز واحدها به متقاضیان تحویل داده شود و حق انتخاب برای اسکان در واحدها در درجه اول با کسانی که به موقع تکمیل وجه کرده‌اند خواهد بود.
گفتنی است در پایان این جلسه معاون بنیاد مسکن کشور با اهدای لوح سپاس به مدیرکل راه وشهرسازی استان گیلان، از زحمات ایشان در جهت تلاش و پیگیری های مجدانه در تامین مسکن برای اقشار محروم و آسیب پذیر تجیل نمود.