شناسهٔ خبر: 134316 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در فروردین ماه سالجاری صورت گرفت؛

تردد بیش از ۴۹ هزار مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان 

پایانه مرزی میلک و میرجاوه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از تردد ۴۹ هزار و ۴۴۷ نفر  مسافر از پایانه های میلک و میرجاوه در شمال استان تا پایان فروردین ماه سالجاری خبرداد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت:از این تعداد ۲۱ هزار و ۳۰۶ نفر از پایانه مرزی میرجاوه و ۲۸ هزار و۱۴۱ مسافر از طریق پایانه مرزی میلک تردد انجام دادند. 

وی گفت:با توجه به نزدیکی به ایام محرم و صفر و پیش بینی افزایش تردد مسافرین و ورود زوار جهت عزیمت به کربلای معلی، اقدامات اولیه از جمله برگزاری جلسات هماهنگی با حضور دستگاه های مستقر در مرز صورت گرفته تا تردد در این ایام بدون کمترین مشکلی انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است.

کرد در خاتمه خاطر نشان کرد:در صورت برخورداری ، پایانه‌های مرزی از توسعه و رونق مناسب می‌توانند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورند که این اداره کل در سالجاری بر توسعه زیر ساخت‌های پایانه‌های مرزی اهتمام ویژه ای دارد.