شناسهٔ خبر: 136856 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان:

عملیات احداث ساختمان بخشداری عنبر به اتمام رسید

احداث ساختمان بخشداری عنبر معاون فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اتمام احداث ساختمان بخشداری عنبر توسط این اداره‌ کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، بهمن شجاعی معاون فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در حاشیه بازدید از ساختمان بخشداری عنبر اظهارداشت: عملیات ساخت این بخشداری از دیماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده بود که با پیگیری‌ها و همت مضاعف مجموعه فنی و اجرایی این اداره کل به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این ساختمان در یک طبقه ساخته شده است گفت: زیربنای ساختمان ۲۵۴ مترمربع می باشد. شجاعی تصریح کرد: برای تکمیل و ساخت ساختمان بخشداری عنبر افزون بر ۴۵ میلیارد ریال ازمحل اعتبارات استانی، اعتبار هزینه شده است.

معاون فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: طول دیوار محوطه بخشداری ۹۱ متر است و بیش از ۲۵۶ مترمربع محوطه سازی انجام شده است.

وی افزود: عزم این اداره‌کل در سال‌های اخیر به اتمام رساندن تمامی پروژه‌های ناتمام است. شجاعی با تاکید بر اجرای هر چه سریعتر پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: منابع اعتباری باید به صورت اهرم در جهت اجرای برنامه‌ها، سیاست‌ها و بهبود شرایط مورد استفاده قرار گیرد.

شهر عنبر در شمال غرب مسجد سلیمان و در شعاع ۴۵ کیلومتری این شهرستان واقع شده است.