شناسهٔ خبر: 139542 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان مطرح کرد؛

اعلام آمادگی برای همکاری با سینماگران جوان برای تولید آثار مرتبط با راه و شهرسازی

امید زمانی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای تولید آثاری با موضوعات مرتبط در حوزه راه و شهرسازی، معماری، بازآفرینی شهری آماده همکاری و تعامل هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، امید زمانی، با اشاره به نشست مشترک اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی و انجمن سینمای جوان استان خوزستان و اعلام آمادگی برای همکاری با سینماگران جوان، خاطرنشان کرد: در حوزه بازآفرینی شهری موضوعات و سوژه‌های نابی وجود دارد که می‌توان از این موضوعات ایده‌های نابی را برای تولید آثار فاخر استخراج کرد.

زمانی گفت: حاشیه‌نشینی، سکونتگاه‌های غیررسمی، بافت تاریخی و واجد ارزش، محلات کم‌برخوردار و بافت فرسوده از جمله موضوعاتی هستند که قابلیت پردازش و ساخت فیلم کوتاه را دارند.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در خوزستان ادامه داد: برای آشنایی بیشتر سینماگران و فیلم‌سازان استان با موضوعات و ایده‌های ناب در حوزه راه و شهرسازی می‌توانیم دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت را برگزار کنیم.

زمانی اظهار کرد: همکاری و تعامل با انجمن سینمای جوان یک همکاری دوسویه است که هر دو طرف منتفع می‌شوند.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا با کمک سینماگران و هنرمندان استان اقداماتی را که در حوزه‌های بازآفرینی شهری انجام داده‌ایم را به نحو مطلوب انعکاس دهیم.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: رویکردمان این است که فیلم‌سازان و هنرمندانی که در حوزه راه و شهرسازی و بازآفرینی شهری به تولید اثر بپردازند را حمایت ‌کنیم. البته این رویکرد و دیدگاه شامل همه حوزه‌های هنری می‌شود.

زمانی بیان کرد: پیش از این هم براساس عمل به مسئولیت‌های اجتماعی‌مان با هنرمندان همکاری های ویژه‌ای داشته‌ایم.