شناسهٔ خبر: 139719 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدارک داوطلبان آزمون مشترک فراگیر استخدامی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بررسی شد

میلاد وفادار.jpg معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از صحت سنجی مدارک داوطلبان دهمین آزمون فراگیر استخدامی وزارت راه و شهرسازی در این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، میلاد وفادار معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور و جذب نیرو از سوی سازمان اداری و استخدامی و جهاد دانشگاهی برگزار شد.

وی افزود: در این سری از آزمون از مجموع مجوزهای وزارت راه و شهرساز،  مجوزهای برای جذب نیرو در رشته های مختلف شغلی سهم اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بود.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این آزمون که مورخ ۱۲ خردادماه سال جاری به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار شد، سه برابر ظرفیت مورد نیاز در آزمون کتبی قبول و برای مراحل بعدی به این اداره کل مراجعه کردند.

وفادار تصریح کرد: پس از پایان مرحله بررسی مدارک داوطلبان توسط این اداره کل، فرآیند ارزیابی تکمیلی (مصاحبه و…) انجام و نهایتا نمره پایانی داوطلبان بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت‌نام و از طریق پروفایل کاربری داوطلبان اعلام می شود.