شناسهٔ خبر: 142110 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر مدیر کل راه وشهرسازی استان اصفهان به شهرستان مبارکه انجام شد

دیدار چهره به چهره مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ومعاونان با مردم شهرستان مبارکه 

عکس اخبار شهرستان مبارکه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه معاونین و رؤسای ذیربط این اداره کل در دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان مبارکه، مسائل و مشکلات آنان را بررسی و به درخواست‌هایشان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه معاونین و رؤسای ذیربط این اداره‌کل در نشست ملاقات مردمی  فرمانداری شهرستان مبارکه ومحل اجرای پروژه های اداره کل راه وشهرسازی استان میزبان مردم فهیم این شهرستان شدند تا ضمن استماع مشکلات و مسائل ایشان، موارد برشمرده شده از سوی متقاضیان را فی المجلس در چارچوب ضوابط بررسی، چاره اندیشی و سامان دهی کنند.  

در این تمهید ضمن پاسخگویی ژرف به مراجعان، درخواست‌های مردمی در حوزه راه و شهرسازی شهرستان مبارکه از لحاظ احراز عدم مغایرت با ضوابط حقوقی و قوانین جاری بالادستی، بررسی شد و پس از اطمینان، درخواست از طریق معاونین ذی‌ربط جهت رفع و سامان دهی، مورد تعقیب و اعلام نتیجه قرار گرفت.  

عمده مباحث مطروحه در این نشست صمیمانه و رودر رو شامل مسائل مرتبط با پروژه های مسکونی، اراضی دولتی و وضعیت راهها بود که این دیدار نیز با اخذ پاسخ مناسب و دستیابی به راهکار مورد نظر مراجعین، با رضایت مردم عزیز شهرستان مبارکه به پایان رسید.