شناسهٔ خبر: 142112 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل: 

بازآفرینی سکونتگاه غیررسمی یحیی‌آباد در حال اجرا است

عصار زاده اران وبیدگل اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل از اجرای طرح‌های بازآفرینی در یحیی آباد این شهرستان خبرداد.

امیر حسین عصارزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان، در خصوص اقدامات بعمل آمده در حوزه بازآفرینی شهری این شهرستان اظهار کرد: در فاز اول برای انجام اقدامات بازآفرینی در یحیی آباد، یک باب مدرسه جانمایی شد که با تامین اعتباری بالغ بر ۵.۵ میلیارد تومان به پیمانکار تحویل شده است.  

وی افزود: به لطف خدا این مدرسه مهر ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد و دانش آموزان منطقه محروم یحیی آباد از مزایای آن استفاده خواهند کرد.   

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه نزدیک به ۱.۵ میلیارد تومان تجهیزات برای روشنایی معابر یحیی آباد تامین شده و در مرحله تحویل به اداره برق است، گفت: پیمانکار نیز انتخاب شده و نصب تجهیزات روشنایی در معابر در سریع ترین زمان ممکن اجرا می‌شود.  

وی با بیان اینکه سال گذشته معابر اصلی در یحیی آباد با کمک های خیران، تامین قیر توسط سپاه و همراهی شهرداری آسفالت شد، خاطرنشان کرد: در خصوص سایر زیرساخت‌های مورد نیاز یحیی آباد از جمله درمانگاه، زمین‌های ورزشی، فضای سبز، پل، ساخت مدارس و آسفالت معابر مصوبات بسیار خوبی اخذ شده است.   

عصارزاده با بیان اینکه یک درمانگاه در یحیی آباد توسط خیر در حال ساخت و در مرحله اجرای تاسیسات است، افزود: امید است این درمانگاه در سریع‌ترین زمان ممکن بهره برداری شده و در اختیار مردم قرار گیرد.  

وی با اشاره به اینکه زمینی به مساحت ۹۰ هزار متر تملک کردیم که طرح‌های تفکیکی آن از طریق مشاور آماده شده است، گفت: پیگیری‌های لازم جهت تصویب طرح‌های تهیه شده در کمیسیون‌های مربوطه در حال انجام است.