شناسهٔ خبر: 149917 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با پیگیری‌های مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران انجام شد؛

لغو تغیر شهر متقاضیان مسکن ملی اسلامشهر

بازدید استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان از طرح نهضت ملی مسکن شهرکرد تغییر شهر تایید شدگان نهایی مسکن ملی اسلامشهر در راستای احترام به حقوق شهروندان و درخواست‌های مکرر متقاضیان منتفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران) برای هزار متقاضی تایید نهایی شده در حوزه جنوب غرب استان تهران به دستور مقام عالی وزارت و با پیگیری‌های مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران مقرر شد تا از مبحث توافق با مالکین حقیقی و حقوقی اراضی مورد نیاز نهضت ملی مسکن تامین شود و بلافاصله پس از نهایی شدن توافقات که هم اکنون ۶ پرونده در حال طی مراحل نهایی است، متقاضیان در پروژه‌های جدید ساماندهی خواهند شد.

لازم به ذکر است در حال حاضر در پروژه‌ی عدل آباد شهرستان اسلامشهر عملیات اجرایی ۲۷۰۰ واحد مسکونی جدید نهضت ملی شروع شده است و همچنین ۸۰۰ واحد نیز در منطقه واوان در دست اجرا بوده که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این در حالی است که ذخیره بانک بانک زمین وزارت راه و شهرسازی در شهرستان اسلامشهر به پایان رسیده و علیرغم دستور رئیس جمهور، دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی هیچ زمینی از املاک خود را جهت نهضت ملی مسکن و تامین اراضی طرح ۴ میلیونی مسکن ملی در این شهرستان معرفی نکرده‌اند.