شناسهٔ خبر: 150163 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری از ساختمان اورژانس اجتماعی بهزیستی ارومیه

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مرکز اورژانس اجتماعی کوی سالار ارومیه، با هماهنگی بهزیستی در زمینی با زیربنای حدود ۴۰۰ مترمربع در حال اجراست و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در بازدید استاندار آذربایجان‌غربی و مسوولان استانی از عملیات اجرایی احداث ساختمان اورژانس اجتماعی کوی سالار ارومیه، اظهار داشت: مرکز اورژانس اجتماعی به لحاظ گستردگی حاشیه نشینی در منطقه با هدف کنترل و کاهش آسیب‌ها و بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی احداث می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح از محل اعتبارات محرومیت زدایی و با هماهنگی اداره کل بهزیستی استان برای توسعه رفاه اجتماعی در کوی سالار و ارائه خدمات به دهک‌های پایین جامعه اجرا شده و به بهره‌برداری می‌رسد. 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این طرح از طرح‌های مصوب اداره کل بهزیستی استان بوده، افزود: تخصیص زمین و اجرای طرح با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار توسط اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی انجام شده که طرح در مراحل پایانی بوده و بعد از تخصیص اعتبارات مورد نیاز تکمیل و تحویل بهزیستی خواهد شد.

حمزه‌لو اضافه کرد: در حال حاضر با تامین و تخصیص حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، طرح تکمیل و تحویل بهره‌بردار خواهد شد.

وی گفت: هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین برای اجرای طرح‌های زیربنایی اورژانس اجتماعی، سالن ورزشی ۲ طبقه چند منظوره، خانه مهارت، مرکز جامع سلامت، کلانتری و فضای ورزشی روباز چند منظوره در کوی سالار تامین شده است.

وی افزود: اراضی تامین شده از زمین‌های سازمان ملی زمین و مسکن بوده و پس از الحاق به محدوده به منظور اجرای پروژه‌های مصوب ستاد بازآفرینی شهری تحویل دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار گرفته است.