شناسهٔ خبر: 152794 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هم افزایی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی لازمه پیشران و پیشرفت است

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: هم افزایی روابط عمومی‌های مجموعه راه و شهرسازی استان لازمه پیشران و پیشرفت است و زمینه توسعه را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار کرد: خانواده بزرگ راه و شهرسازی در حوزه‌های مختلف در تلاش بوده و این وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی بر عهده تلاشگران عرصه روابط عمومی است که باید با اتحاد و همدلی این امر را محقق کنند. 

وی ادامه‌داد: با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع از اتفاقات و برنامه‌های دستگاه‌ها تلاش آن مجموعه برای پیشرفت و آبادانی بیشتر نمایان می‌شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: روابط عمومی‌های راه و شهرسازی با همدلی و هماهنگی، بازتاب رسانه‌ای مؤثر و چشمگیری از عملکرد این مجموعه را در رسانه‌ها ثبت می‌کنند و این امر تعامل با رسانه‌ها را نیز افزایش می‌دهد. 

حمزه لو افزود: جهاد تبیین در اولویت برنامه‌های مجموعه روابط عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی باید باشد و با این هدف اخبار را تولید و در سطح رسانه‌های استان بازتاب دهند. 

وی تأکید کرد: تببین درست و دقیق از اهداف و برنامه‌های مجموعه بزرگ راه و شهرسازی آذربایجان غربی اطمینان‌بخشی را در جامعه رواج می‌دهد و مردم مطمئن می‌شوند که خادمان آن‌ها در تلاش برای توسعه و آبادانی هستند.