شناسهٔ خبر: 153075 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد؛

تحسین عملکرد و طرح‌های پیشرو راهداری هرمزگان

تحسین عملکرد و طرح های پیشرو راهداری هرمزگان فرمانده انتظامی هرمزگان و رئیس پلیس راه استان عملکرد و طرح‌های پیشرو راهداری هرمزگان را قابل تقدیر دانستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان و سرهنگ مهدی نیکبخت، رئیس پلیس راه استان در یک نشست صمیمانه خدمات و عملکرد مجموعه راهداری و حمل و نقل استان با مدیریت عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان را قابل تحسین عنوان کردند. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: برای موفق بودن در عرصه هرکاری بایستی ابتدا به آن کار عشق ورزید و سپس در راه آن مجاهدت کرد که بوضوح می توان این را در مجموعه پرتوان راهداری و حمل و نقل استان دید.

وی افزود: هدف فرمانده انتظامی استان با مدیر راهداری و حمل و نقل یکی است، آن هم افزایش امنیت و کاهش موانع است.

جاویدان عنوان کرد: با نگاه به عملکرد یک ساله اداره کل راهداری و حمل و نفل جاده ای استان می توان به عمق خدمات و رشادت های این عزیزان پی برد که تنها ما می توانیم اعداد این عملکرد را درک کنیم.

جاویدان فرمانده انتظامی استان یادآور شد: در مقابله با قاچاق کالا و برنامه های پیشگیری از آن، طرح های لوجستیک راهداری حائز اهمیت و موثر بوده و بسیار به ما کمک کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: از اقدامات خیلی شاخص راهداری هرمزگان احداث پاسگاه های متعدد در سراسر استان است که با توجه به کمبود اعتبارات دولت؛ اما مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان توانسته این پروژه ها را تا مرحله ۶۰ درصدی پیشرفت ببرد که بسیار جای تحسین دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به تحولات بنیادین در بکارگیری سامانه های هوشمند گفت: استان هرمزگان همانند سایر استان ها در این حوزه پیشگام بوده و همکاری خوبی با نهاد فرماندهی انتظامی استان داشته تا با استفاده از این سامانه ها، پیمایش ها و تخلف ها به درستی اندازه گیری و ردگیری شوند.

گفتنی است که این نشست به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل رانندگان و راهداری و با حضور سرهنگ مهدی نیکبخت رئیس پلیس راه استان هرمزگان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان و معاونین اداره کل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شده است.