شناسهٔ خبر: 153518 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری انجام شد؛

دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان راهداری استان همدان با امام جمعه همدان

دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با آیت الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان. مدیر کل و جمعی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با اشاره به اقدامات ۸ ماهه اداره کل گفت: افزون بر ۵۰۰ کیلومتر روکش آسفالت، رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز و ۲۰ نقطه در حال رفع، ۳ هزار ۳۵۰ کیلومتر خط کشی، ۴۲ کیلومتر ساخت راه روستایی، نصب ۱۵ کیلومتر نیوجرسی، جابه جایی ۱۸ هزار زوار اربعین، نصب و بهره برداری از ۲۱ کیلومتر سیستم روشنایی، لایروبی هزار ۸۰۰ دستگاه پل و آبرو در محورهای استان همدان انجام شده است. 

آیت الله شعبانی موثقی در این دیدار ضمن تبریک هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری از اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در سطح راههای همدان تشکر و قدردانی کرد و گفت: خدمت به مردم از مهمترین وظایف همه مدیران است و مدیران باید با همه توان خود در راستای رضایتمندی مردم تلاش کنند چرا که این مردم لایق بهترین‌ها هستند. 

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: امیدواریم با تلاش‌های جهادی شما عزیزان تمامی این ۵۲ نقطه حادثه‌خیز بطور کامل رفع شود و جای تشکر دارد که بنا بر اعلام مهندس آهکی ۳۰ نقطه از این نقاط تا پایان سال رفع خواهد شد. 

در این دیدار از سرهنگ فکری رئیس پلیس راه استان همدان به خاطر کسب رتبه اول کشوری در بین پلیس راههای کشور تقدیر به عمل آمد.