شناسهٔ خبر: 154584 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

استفاده از تمامی ظرفیت های تامین زمین در شهرستان رامیان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: شهرستان رامیان تنها شهرستانی است که از تمامی ظرفیت های قانونی برای تأمین زمین بمنظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن استفاده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، جلسه شورای مسکن شهرستان رامیان با دستور کار ارائه گزارشی از آخرین روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان برگزار شد.
مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در این جلسه گفت: سه هزار و ۳۳۶ نفر متقاضی دریافت مسکن در شهرستان رامیان هستند و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بزرگترین طرح بزرگ تولید مسکن در کشور است تلاش کنند.
وی افزود: در حال حاضر تنها پروژه فعال مسکن در شهرستان رامیان پروژه ۸۰ واحدی شهر خان ببین می باشد که در زمین به مساحت بیش از ۹ هزار متر در حال احداث است.
ملک ادامه داد: همچنین در شهرستان رامیان ۷۷ درخواست برای ساخت مسکن به روش خودمالک ارائه شده که از این تعداد ۱۱ مورد انعقاد قرارداد مشارکتی با بانک انجام شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین گفت: شهرستان رامیان تنها شهرستانی است که از تمامی ظرفیت های قانونی برای تأمین زمین بمنظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن استفاده کرده است.
وی افزود: تمامی اراضی شناسایی شده به طور دقیق و کامل بررسی و چنانچه قابلیت احداث واحدهای مسکونی را داشته باشد، در کمترین زمان نسبت به تولید مسکن در شهرستان اقدام خواهد شد.گفتنی است در جلسه شورای مسکن شهرستان رامیان که با حضور ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، علی جوان فرماندار شهرستان، ابوالفضل بولاغی دادستان شهرستان رامیان، شهرداران شهرهای رامیان، خان ببین، دلند و تاتار علیا، معاونین اداره کل راه و شهرسازی و همچنین سایر مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، وضعیت تامین اراضی، اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان رامیان مورد بررسی قرار گرفت.