شناسهٔ خبر: 158068 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در چهارمین روز از دهه فجر ۱۴۰۲؛

۵ کیلومتر از باند دوم چادگان به سه راهی سد در استان اصفهان زیر بار ترافیک رفت

افتتاح اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۵ کیلومتر از باند دوم چادگان به سه راهی سد در چهارمین روز از دهه فجر سال ۱۴۰۲ با دستور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بهره‌برداری و زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ همزمان با نهمین  روز از دهه فجر سال ۱۴۰۲، مراسم بهره‌برداری ۵ کیلومتر از باند دوم چادگان به سه راهی سد، به دستور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و با حضور، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، شهاب ایمری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: به لطف خدا با تلاش‌هایی که به عمل آمد در راستای کاهش تصادفات و جلوگیری از برخورد رخ به رخ وسایل نقلیه، عملیات اجرایی پنج کیلومتر از باند دوم چادگان به سه راهی سد تکمیل و تقدیم مردم عزیز استان شد.  

وی با بیان اینکه عملیات این پروژه در سال ۱۳۹۹ آغاز شد، عنوان کرد: برای پروژه تا کنون ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.  

شاهسوندی در خصوص مشخصات باند دوم چادگان به سه راهی سد بیان کرد: طول پروژه پنج کیلومتر، عرض زیرسازی ۱۱ متر و عرض آسفالت ۷.۴ متر همچنین ضخامت آسفالت هفت سانتی متر است.  

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برخی از احجام به کار رفته در این پروژه شامل ۲۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۸۰ هزار مترمکعب خاکریزی و ۶ هزار و ۲۰۰تن آسفالت بوده است همچنین تعداد ابنیه به کار رفته ۲۰ دستگاه پل با دهانه یک تا ۶ متری را شامل می شود.