شناسهٔ خبر: 159930 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

صدور ۱۱ فقره سند تک برگی برای ۷۰ هکتار از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در شهر کرند

راه و شهرسازی گلستان - شعبانیان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان از اخد ۱۱ فقره سند تک برگی برای ۷۰ هکتار از اراضی و املاک سازمان ملی زمین و مسکن در شهر کرند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، جمشید شعبانیان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در راستای اجرای قانون حدنگاری  و همچنین ماده ۹ قانون جهش تولید مسکن، ۱۱ سند مالکیت تک برگ برای ۷۰ هکتار از اراضی دولتی در محدوده و حریم شهر کرند صادر شد.

وی افزود: این اسناد بر اساس ماده ۹ قانون جامع حدنگار و در راستای تفاهم نامه فی مابین سازمان اسناد و املاک و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده است.

شعبانیان ادامه داد: اخذ اسناد تک‌برگی در این حجم شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان را به دنبال دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان ضمن قدردانی از تعامل سازنده اداره ثبت اسناد و املاک استان، تصریح کرد: صدورسند مالکیت برای اراضی ملی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن مانع از سواستفاده متصرفین اراضی دولتی شده و مسیر مقابله با زمین خواری را فراهم می‌کند.