شناسهٔ خبر: 160036 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

صدور ۶۰۰۰ فقره مجوز کسب و کار الکترونیکی از طریق سامانه سپامک توسط راه و شهرسازی گلستان

مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک هر گونه صدور، تمدید، تجدید و ارتقا پروانه اشتغال به کار برای متقاضیان حقیقی و حقوقی، از ابتدای سالجاری تا کنون شش هزار و ۱۲۷ فقره مجوز درخواست کسب و کار در حوزه نظام مهندسی و بازآفرینی شهری از طریق سامانه الکترونیکی سپامک انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: با هدف تسهیل در مراحل صدور پروانه اشتغال به کار مهندسان، تسریع در روند کار ذینفعان و ایجاد شفافیت برای متقاضیان، درخواست مجوز کسب و کار به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سپامک توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان صادر می شود.

وی افزود: این امر با رویکر  افزایش شفافیت، تسهیل گری و تسریع در روند پاسخگویی به درخواست های مردم در راستای دولت الکترونیک که یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم است صورت می گیرد.

ملک همچنین تصریح کرد: پیرو مصوبات هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی، مجوزهای مربوط به اداره کل راه و شهرسازی شامل ۱۷ عنوان مجوز کسب و کار بوده که این اداره کل از لحاظ صدور مجوز جزو استان های برتر در سطح کیفی سامانه سپامک و پاسخگویی سریع  به متقاضیان می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها گفت: طی یکسال اخیر، شش هزار و ۱۲۷ فقره مجوز کسب و کار به صورت الکترونیکی از طریق سامانه سپامک توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان صادر شده است.