شناسهٔ خبر: 160825 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان همدان خبر داد:

جهش ۱۹ پله‌ای راهداری استان همدان در ارزیابی عملکرد درون سازمانی

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از جهش ۱۹ پله‌ای این اداره کل در ارزیابی عملکرد درون سازمانی بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، گفت: رفع نقاط پر حادثه، روکش آسفالت و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی از مهم‌ترین اهداف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بوده که ارائه راهکار برای تحقق این هدف در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: رتبه دوم کشور در کاهش تصادفات جرحی، روکش آسفالت ۵۰۴ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان و رفع ۳۱ نقطه پر حادثه از جمله شاخصه‌های اصلی این ارتقا بوده است.

آهکی تصریح کرد: بر اساس عملکرد درون سازمانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در آخرین ارزیابی عملکرد درون‌سازمانی با ۱۹ پله رشد نسبت به سال گذشته در رتبه هفتم کشوری قرار دارد.

این مسئول افزود: با اعتبارات خوب ملی و استانی جذب شده و تلاش‌های انجام شده برای انعقاد قراردادهای مختلف و پیشبرد برنامه‌های هدف و همچنین پیشرفت فیزیکی قابل توجه طرح های اجرایی، خوشبختانه ضمن ارتقا عملکرد و کیفیت راه‌ها در استان، این مهم انجام شده است.

آهکی تاکید کرد: امیدواریم با جدیت به کار گرفته شده و تداوم تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه روزی و جهادی بتوانیم این جایگاه را در سال آینده نیز ارتقا ببخشیم.