شناسهٔ خبر: 164323 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی باند دوم سه راهی مهردشت به حسین آباد

مرتضی فولادی رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان نجف اباد رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: ۲۰ کیلومتر از محور سه راهی مهردشت به حسین آباد در حوزه استحفاظی این شهرستان قرار دارد که در قالب ۲ قطعه عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی باند دوم سه‌راهی مهردشت به حسین آباد اظهار کرد: طول این محور ۳۳ کیلومتر است که به طور مشترک در حوزه استحفاظی شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون قرار دارد.

 وی افزود: ۲۰ کیلومتر از محور سه راهی مهردشت به حسین آباد در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد است که در قالب ۲ قطعه عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد بیان کرد: قطعه اول این پروژه به طول ۸ کیلومتر از سه راهی سایت اداری مهردشت آغاز می‌گردد و به روستای حسین آباد منتهی می‌شود.

 وی ادامه داد: با اقدامات به‌عمل‌آمده قطعه اول از پروژه سه راهی مهردشت به حسین آباد (در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد) با قراردادی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در مرحله بیس قرار دارد.

 فولادی عنوان کرد: از ویژگی‌های شاخص این محور مشارکت خیرین در اجرای آن است بر این اساس پل‌های ۵ کیلومتر دوم از قطعه اول در تعهد خیر شهر دهق قرار دارد.

 وی خاطرنشان کرد: جهت تکمیل این قطعه و ادامه ۱۲ کیلومتر واقع در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد حدود یک‌صد میلیارد تومان اعتبار نیاز است.