شناسهٔ خبر: 164325 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شد؛

الحاق ۲۱ هکتار زمین به شهرهای اقماری کاشان

عکس مجتبی اراسته / جلسه قمصر رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ۲۱ هکتار زمین به شهرهای اقماری کاشان الحاق و ۲۲۵ قطعه زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کاشان جهت واگذاری به متقاضیان تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار کرد: تلاش‌های لازم در راستای اجرای طرح‌های حمایتی مسکن این شهرستان و تأمین زمین با توجه به سیاست‌گذاری‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به عمل آمد.

وی افزود: در فاز دوم تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان کاشان، ۲۱ هکتار زمین به محدوده شهری شهرهای اقماری کاشان الحاق شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان بیان کرد: شهرهای برزک، جوشقان قالی، کامو چوگان، مشکات و نیاسر از جمله این شهرها هستند که جهت تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن، اراضی مورد نیاز به این شهرها الحاق شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان کاشان انجام شده است و حائزین شرایط مشخص شده اند لذا در راستای واگذاری اراضی تامین شده به متقاضیان حائز شرایط در شهرهای فوق، ۲۲۵ قطعه زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کاشان تحویل داده شد.

آراسته خاطرنشان کرد: بر این اساس به لطف خدا و تلاش‌هایی که به عمل آمد اراضی مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن شهرهای اقماری کاشان تامین و جهت مراتب بعدی تحویل داده شد.