شناسهٔ خبر: 164677 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای خدمات به کاربران جاده ای انجام شد؛

پاسخگویی به ۹۵ هزار تماس توسط مرکز مدیریت راههای استان بوشهر

مرکز مدیریت راههای استان بوشهر رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: طی سال گذشته به ۹۵ هزار و ۸۶ تماس کاربران جاده ای با مرکز مدیریت راههای استان پاسخ داده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) محبوبه شهریاری رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: طی سال گذشته به ۹۵ هزار و ۸۶ تماس کاربران جاده ای با مرکز مدیریت راههای استان پاسخ داده شد.

وی افزود: از این میزان تماس مردمی، ۸ هزار و ۴۹۵ تماس توسط کارشناسان این مرکز پاسخ داده شده و مابقی توسط اپراتور گویا پاسخگویی شد.
شهریاری درخصوص جمع بندی شکایت های ثبت شده در سامانه این مرکز اظهار داشت: طی یکسال گذشته بیشترین تماس‌ها با سهم ۸۵ درصدی پیرامون وضعیت جوی و جاده‌ای بوده و رتبه های بعدی به شکایت از مشکلات راه، حوزه بار و مسافر اختصاص داشته است.
وی در پایان یادآور شد: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ و پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه‌روز پاسخگوی مسافران و کاربران جاده ای است.