شناسهٔ خبر: 16512 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حکم وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت

انتصاب رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت

آخوندی امضا دكتر آخوندي وزير راه و شهرسازي، طي حكمی مهدی نيكدار را به سمت رياست ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در متن این حکم آمده است:

در اجرای تصویب‌نامه شماره ۹۵۶۰۵/ ت ۵۲۱۴۵ هـ مورخ ۱۳۹۴/۷/۲۲ هیأت محترم وزیران مبنی بر انتقال ستاد مدیریت‌ حمل و نقل و سوخت به وزارت راه و شهرسازی، نظر به حسن سوابق و تجارب جنابعالی در صنعت حمل و نقل جاده‌ای و بنا به پیشنهاد معاون محترم وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ،به موجب این حكم به سمت " رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت" منصوب می‌شوید.

در گام نخست اجرای تصویب‌نامه فوق الذكر در زمان مناسب از مهمترین وظایف آن ستـاد خواهد بـود كه انتظار دارم با استفاده از توان مدیران و كاركنان ستاد، به آن اهتمام جدی داشته‌باشید.

امیدوارم با توكل به خداوند متعال، زیر نظر ریاست محترم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همكاری با سایر مدیران و مسئولین موفق و مؤید باشید."

مراسم توديع و معارفه رياست ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت با حضور معاون وزير و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي ، فرمانده پليس راهور ناجا، معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران و  جمعي از معاونين و مديران سازمان راهداري و ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت برگزار شد.

در اين مراسم داود كشاورزيان معاون وزير راه و شهرسازي ضمن تقدير از زحمات حسيني سرپرست سابق ستاد، حكم مهدی نيكدار را به وی اعطا کرد.

مهدی نیكدار در سال‌های گذشته قائم مقام سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای كشور بوده است.

نظر شما