شناسهٔ خبر: 165124 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان خبر داد؛

پایان اسکلت و سقف ۲۴ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهر قهجاورستان

فرازبخت اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان با اشاره به وضعیت اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر قهجاورستان گفت: عملیات اسکلت و سقف تعداد ۲۴ واحد از این طرح به اتمام رسیده است.

محمدهادی فرازبخت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهر قهجاورستان اظهار کرد: بیش از ۳۵۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن قهجاورستان اقدام به ثبت نام کردند.

وی افزود: پس از انجام پالایش و بررسی‌های لازم از متقاضیان ثبت نامی، افزون بر ۲۵۰ نفر حائز شرایط (سه استعلام سبز) و در حال حاضر بالغ بر ۸۰ متقاضی حائز شرایط فعال (در انتظار بررسی تا تخصیص پروژه) هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان بیان کرد: در حال حاضر یک پروژه در قهجاورستان تعیین و تعداد ۲۴ واحد در پروژه تعریف شده است که این تعداد واحد قرارداد با سازنده داشته و تا کنون اسکلت و سقف آن به اتمام رسیده است.

وی در خصوص وضعیت مسکن مهر قجاوستان عنوان کرد: در مجموع عملیات ساخت ۱۵۳ و ۱۵۴ واحدی قهجاورستان به اتمام رسیده و در مرحله انتقال اسناد به مالکین است.

قَهجاوَرِستان شهری در بخش مرکزی شهرستان اصفهان در حاشیه استان اصفهان است که از شرق به کویر و از جنوب به شهر خوراسگان و از غرب به شهر اصفهان منتهی می‌شود.