شناسهٔ خبر: 165991 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان:

۵ هزار میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است

۵ هزار میلیارد ریال پروژه در راه‌های شهرستان دشتستان استان بوشهر بوشهر فعال است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه راه‌های استان در دولت سیزدهم به کارگاه سازندگی مبدل شده، گفت: در دشتستان بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری فعال است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه راه‌های استان در دولت سیزدهم به کارگاه سازندگی مبدل شده، گفت: در دشتستان بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری فعال است.

وی در جریان بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان افزود: اکنون ۱۲ پروژه در زمینه‌های تعریض، بهسازی، ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای اصلی و روستایی دشتستان در دست اجراست.

اخترشناس ادامه داد: تعریض و بهسازی محور تنگ ارم به نمازگاه، سعدآباد- وحدتیه، احداث پل بزرگ درودگاه و تعمیرات ابنیه راه‌ها از شاخص‌ترین پروژه‌های دشتستان است.

وی یادآور شد: بخشی از پروژه‌های راهداری دشتستان تا هفته دولت و باقی مانده آن تا دهه فجر امسال تقدیم کاربران جاده‌ای خصوصاً مردم این شهرستان می‌شود که منجر به جهش قابل توجهی در ارتقای ایمنی و بهبود راه‌های دشتستان خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر نیز در جریان این بازدید، بیان کرد: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

محمدهادی رستمیان اظهار کرد: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده و با حمایت از این اداره کل، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.