شناسهٔ خبر: 166275 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون مطرح کرد؛

انعقاد تفاهم نامه برای آماده‌سازی ۱۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر

کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: تفاهم نامه برای آماده‌سازی حدود ۱۴ هکتار زمین ویژه طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر منعقد شده است.

سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ اظهار کرد: از ۴۱۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر رضوانشهر، در حال حاضر بیش از ۲۲۰ متقاضی تأیید نهایی شده اند.  

وی بیان کرد: تفاهم نامه برای آماده‌سازی حدود ۱۴ هکتار زمین ویژه طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر منعقد شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون با اشاره به الحاق ۱۴ هکتار اراضی برای اجرای طرح‌های حمایتی مسکن در رضوانشهر افزود: آماده‌سازی این اراضی در قالب ۲ تفاهم نامه حدود ۹ هکتاری در شهرک جنوبی و حدود پنج هکتاری در شهرک شمالی رضوانشهر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن منعقد شده است.  

وی گفت: اراضی مدنظر الحاقی در این شهر واقع در شهرک جنوبی دارای طرح تفکیکی اما فاقد نقشه های فاز ۲ و در شهرک شمالی فاقد طرح تفکیکی است.  

به گفته کاشفی، نقشه های فاز ۲ پروژه شهرک جنوبی رضوانشهر در مرحله ابلاغ قراردارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون خاطرنشان کرد: تغییر نمایندگی اسناد حدود ۱۰ هکتار از اراضی مازاد دستگاه های دولتی در قالب ماده ۱۰ قانون جهش مسکن به نام اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون انجام شده است.