شناسهٔ خبر: 166448 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر خبر داد؛

اختصاص زمین به بیش از ۱۰۰ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن فریدونشهر

گلشاهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر گفت: زمین به بیش از ۱۰۰ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن فریدونشهر اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علی گلشاهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر در خصوص اهم اقدامات حوزه مسکن این شهرستان اظهار کرد: در شهرستان فریدونشهر با تلاش‌های به عمل آمده اقدامات موثری در راستای تامین مسکن اقشار مختلف انجام شده است که از جمله آن می‌توان به اقدامات لازم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تامین زمین برای متقاضیان دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال، تامین زمین برای خانواده‌های دارای دو عضو معلول و اقشار ویژه شهرستان اشاره کرد.
 
وی افزود: شهرستان فریدونشهر دارای ۲ شهر برف انبار و فریدونشهر است که برای این شهرها در مجموع افزون بر ۲ هزار و ۶۰۰ نفر جهت بهره مندی از طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر ادامه داد: پس از بررسی و پالایش‌های لازم در مجموع افزون بر ۱ هزار و ۱۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند که از این تعداد بیش از ۱ هزار نفر متقاضیان حائز شرایط فعال شهر فریدونشهر هستند.
 
وی با بیان اینکه تا کنون بالغ بر ۸۴۰ متقاضی تایید نهایی شده اند، گفت: در حال حاضر متقاضیان دارای ۴ شرط (تایید نهایی تجمعی) در فریدونشهر بیش از ۸۰۰ نفر و در برف انبار افزون بر ۳۰ نفر است.
 
گلشاهی خاطرنشان کرد: از اراضی که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است تا کنون برای تخصیص زمین به بیش از ۱۰۰ متقاضی حائز شرایط قرعه کشی انجام شده و در حال حاضر افزون بر ۸۰ واحد مسکونی پروانه ساختمانی اخذ کرده اند.