شناسهٔ خبر: 166450 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان:

تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

شفیع زاده اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان از در حال اجرا بودن پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل آبنیل خبر داد و گفت: این پروژه برای تکمیل به بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حسین شفیع زاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان اظهار کرد: پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل به علت ایجاد ارتباط بین استان اصفهان و استان‌های غربی و جنوب کشور و کاهش ترافیک در محورهای مواصلاتی شهر اصفهان و این شهرستان از جمله پروژه‌های با اهمیت است.
 
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل افزود: برای این پروژه به طول پنج کیلومتر تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
 
به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان، پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل تاکنون حدود ۵۰ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۲۷۰ هزار متر مکعب خاکریزی، پنج هزار مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن میلگرد داشته است.
 
وی داد: به علت واقع شدن این پروژه در اراضی کشاورزی و باغ‌های شهرستان فلاورجان، یکی از مشکلات تکمیل احداث آن، موضوع آزاد سازی مسیر است که تاکنون بخشی از آن انجام شده و نیاز به ۶۰ هزار مترمربع آزادسازی جدید است.
 
شفیع زاده با بیان اینکه برای اتمام پروژه تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل، ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، ابراز امیدواری کرد: در تلاش هستیم بخش راه‌سازی آن تا چند ماه آینده، آماده بهره‌برداری شود.
 
گفتنی است شهرستان فلاورجان از نظر طول راه‌ها نسبت به وسعت ۳۲۰ کیلومتر مربعی اش، از پرتراکم‌ترین راه‌های استان اصفهان است که در پنج کیلومتری متصل به اصفهان واقع است.