شناسهٔ خبر: 166452 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

میز ارتباطات مردمی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی برپا شد

میز ارتباطات نخستین میز ارتباطات مردمی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در سال جدید به منظور اطلاع رسانی و پاسخگویی به شهروندان گرامی در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه با استقرار میز ارتباطات مردمی در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد میزبان هم استانی‌ها بود.

محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: میز ارتباطات مردمی در طول سال و در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولان به مشکلات هم استانی‌ها برپا می‌شود و تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردم و ارائه خدمات مطلوب در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی از اهداف برپایی میز ارتباطات مردمی است.

وی افزود: استقرار میز ارتباطات مردمی فرصت مناسبی است تا مردم به صورت چهره به چهره مشکلات و مطالبات خود را با مسئولان مربوطه مطرح و درخواست‌های خود را پیگیری کنند.

به گفته مشتری، مسئولان با حضور در میز ارتباطات مردمی موارد مطرح شده از سوی مراجعه کنندگان را بررسی و دستورات مقتضی را در چارچوب قوانین صادر می‌کنند.