شناسهٔ خبر: 166505 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تامین ۱۰۷ هکتار زمین برای ساخت واحدهای یک طبقه حیاط دار در شهرستان سیب و سوران

محمد نعیم پارسه سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان سیب و سوران از تامین ۱۰۷ هکتار زمین برای ساخت واحدهای یک طبقه حیاط دار طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در افق چهار ساله خبر داد.

‌به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، محمد نعیم پارسه سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان سیب و سوران گفت: اراضی تأمین شده برای ساخت هزار و ۳۰۰ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان واجد شرایط شهرستان سیب و سوران واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون از مجموع هزار و ۱۱۴ متقاضی تایید نهایی شده طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ۷۹۰ نفر به پروژه‌ها وصل شده‌اند.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان سیب و سوران با بیان اینکه عملیات آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در حال انجام است، افزود: در طرح‌های آماده سازی فضای مذهبی، فضای سبز، آموزشی، درمانی و غیره برای سکونت افراد متقاضی در این طرح دیده شده‌است.

وی با تأکید بر اینکه بیشترین فشار اقتصادی روی مردم در حوزه مسکن است، افزود: اگر مسکن‌سازی سرعت بگیرد، علاوه بر رشد تولید، کاهش تورم را به‌دنبال می‌آورد.

پارسه اظهار کرد: همچنان امکان نام نویسی طرح نهضت ملی مسکن از طریق سامانه saman.mrud.ir در شهرستان سیب و سوران فراهم است.