شناسهٔ خبر: 167746 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد؛

گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و شهدای راه خدمت

زیارت عاشوار آیین سوگواری شهادت خادم الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(کهگیلویه وبویراحمد)، به مناسبت سوم خرداد، شهادت خادم الرضا شهید رئیسی، رئیس جمهور جهادی و هیات همراه ایشان، مراسم قرائت زیارت عاشورا و مداحی با حضور مدیرکل  راه و شهرسازی، سرهنگ تندپور مسئول بسیج کارکنان ادارات استان، علی نیا امام جماعت راه و شهرسازی، معاونین و جمعی از کارکنان این اداره کل در نمازخانه ساختمان  اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه طی این مراسم ضمن تسلیت این ضایعه اسفناک گفت: رئیس جمهور با عهدی که با خدا و ملت بسته بود با تمام وجود حریصانه برای خدمت به مردم شبانه روزی تلاش نمود و در روز ولادت با سعادت امام رضا (ع) به درجه رفیع شهادت نائل شد.

محمد راستا  با اشاره به اینکه شروع و پایان کار  شهید آیت الله رئیسی در سالروز ولادت امام رضا(ع) بود افزود: انشاالله همه ما بتوانیم راه رئیس جمهور شهید و  مردمی را  ادامه بدهیم و خدمت به مردم ، محرومان  و حل مشکلات آنها را در سرلوحه کارمان قرار دهیم و خدمتگزاران خوبی برای ملت شریف ایران باشیم. 

راستا همچنین در رابطه با گرامی داشت آزادسازی خرمشهر تصریح کرد:سوم خرداد روز پیروزی و نماد عینی ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام و همبستگی پیروزی‌ساز آحاد مردم و وحدت نیروهای مسلح است  که درس آزادگی را در مکتب سید و سالار شهیدان فرا گرفتند.

شایان ذکر است، از روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه، این اداره کل سیاه پوش و با بنر تصویر شهید جمهور و هیات همراه مزین شد و از بلندگوهای این مرکز صوت قران کریم و قرائت فاتحه جهت شادی روح  این شهدای گرانقدر پخش شد.