شناسهٔ خبر: 168662 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه مطرح کرد:

انجام مراحل اخذ مشاور و مطالعات پروژه باند دوم محور دیزیچه- زرین شهر

صریریان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه گفت: مراحل اخذ مشاور و مطالعات پدافندی و زیست محیطی پروژه باند دوم محور دیزیچه- زرین شهر انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سجاد صریریان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه اظهار کرد: از جمله پروژه‌های مهم در حال مطالعات و اجرا در این شهرستان، ادامه باند دوم محور مبارکه - بروجن، چهار خطه شدن سیمان سپاهان- دیزیچه و باند دوم محور دیزیچه- زرین شهر است.  

وی افزود: اخذ مشاور و مطالعات پدافندی و زیست محیطی پروژه باند دوم محور دیزیچه - زرین‌شهر به طول ۶ کیلومتر انجام شده است.  

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه، پس از طراحی مسیر و گرفتن مجوزها و مصوبه های شورای ترافیک شهرستان و استان اصفهان، عملیات اجرایی طرح آغاز می شود.  

وی اظهار کرد: شهرستان مبارکه با مساحت ۱ هزار و ۲۴ کیلومتر مربع از هفت شهر و ۲۳ روستا تشکیل شده که از شمال به کوه های کلاه غازی و لاشتر، از شمال غربی به شهرستان فلاورجان، از شرق به شهرستان شهرضا، از غرب به شهرستان لنجان (مرکزیت زرین شهر) و از جنوب به استان چهارمحال و بختیاری (مرکزیت شهرکرد) منتهی می شود.  

صریریان عنوان کرد: شهرستان مبارکه دارای ۳۰۶ کیلومتر راه اصلی، ۱۳۰ کیلومتر راه فرعی و روستایی و ۶۲۰ کیلومتر راه همسنگ است.