شناسهٔ خبر: 169529 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مجاهدان راه‌ساز به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند

آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش راهسازی مجاهدان راهساز ما به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند و کارگاه های راهسازی در راستای توسعه زیر ساخت های  استان در حال فعالیت هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطائی در جلسه دیدار کارکنان اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی با قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: اولویت ما بهره مندی از توان نیروهای انسانی تحصیل  کرده و نخبه جهت تحقق سیاست ها و برنامه های  وزارت راه و شهرسازی  و همچنین تامین رفاه و آسایش کارکنان  است.

وی ادامه داد: کارکنان خدوم راه وشهرسازی آذربایجان غربی به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا ماموریت ها وظایف محول شده را به نحو احسنت اجرایی کنند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش راهسازی مجاهدان راهساز ما به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند و کارگاه های راهسازی در راستای توسعه زیر ساخت های  استان در حال فعالیت هستند.

عطائی افزود: در بخش مسکن نیز اولویت ما خانه دار کردن آحاد مختلف مردم است و در راستای  اجرای طرح نهضت ملی مسکن به بیش از متقاضیان واجد شرایط زمین تامین شده و هم اکنون در بخش های مختلف طرح نهضت ملی مسکن ۵۰ هزار واحد در حال ساخت هستیم.

وی بیان کرد: حفاظت از اراضی ملی استان از دیگر وظایف معاونت املاک و حقوقی این اداره کل بوده که در این بخش نیروهای یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش اراضی هستند.