شناسهٔ خبر: 169920 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری استان همدان خبر داد؛

آمادگی کامل راهداری استان همدان برای آغاز سفرهای تابستانی

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به شروع تعطیلات تابستانی از آماده سازی و ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان همدان جهت استقبال از سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان ضمن اشاره به نقش و تاثیر ۲ عامل سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی در وقوع تصادفات جاده ای گفت: از همه رانندگان گرامی خواهشمندیم به هنگام خستگی و خواب آلودگی در طول سفر حتما استراحت کوتاهی در مجتمع های خدماتی رفاهی،پارکینگ های حاشیه راه‌ها و... داشته باشند و بعد به مسیر خود ادامه دهند.

آهکی تصریح کرد: عملیات جاری راهداری شامل بهسازی و روکش آسفالت، خط کشی، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، تعمیر و راه اندازی سیستم‌های روشنایی، نصب نیوجرسی، ایجاد خط نوشته در سطح راه‌ها، آشکارسازی و اصلاح نقاط دارای تصادف، ترانشه برداری و... در سطح محورهای مواصلاتی استان همدان در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: هم اینک با هماهنگی پلیس راه، کار آشکار سازی تمام نقاط دارای تصادف در استان انجام شده و گشت‌های محسوس و نامحسوس مشترک پلیس و راهداری نیز در محورهای استان فعال اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان در پایان گفت: در مقاطع ورودی و ترمینال ها نیز نظارت خود را تشدید کرده و با توجه به نگرانی هایی که در بحث حوادث جاده ای وجود دارد، مسائل ایمنی ناوگان حمل‌ونقل عمومی با جدیت بیشتری دنبال می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی این ناوگان با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.