شناسهٔ خبر: 170828 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به صورت متمرکز در سراسر کشور انجام شد؛

افتتاح متمرکز واحدهای مسکونی و اهدای زمین رایگان به متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن در گلستان

راه و شهرسازی گلستان همزمان با هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن کشور، ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح شد که از این تعداد هزار و ۹۴۸ واحد مسکونی در قالب های خودمالک، مسکن مهر، مسکن روستایی و بازآفرینی شهری در گلستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، سید محمد حسینی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در مراسم متمرکز افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن گفت: برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بیش از ۹۳ هزار واحد در هشت سرفصل است.

وی افزود: در این راستا ۱۱۹ هزار و ۷۶۷ متقاضی که از این تعداد پرونده بیش از ۱۸ هزار متقاضی به تایید نهایی رسیده است.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، تا کنون در برنامه‌های متعدد این واحدها افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شد.

حسینی همچنین گفت: هم‌زمان با هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن کشور، ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و به ۵۱ هزار و ۷۴۰ متقاضی واجد شرایط زمین واگذار شد.

وی افزود: در استان گلستان نیز هزار و ۹۴۸ واحد مسکونی در قالب‌های خودمالک، مسکن مهر، مسکن روستایی و بازآفرینی شهری افتتاح و زمین رایگان به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: در حال حاضر مجموعاً بیش از ۸ هزار واحد مسکن در قالب‌های مختلف به متقاضیان گلستانی تحویل داده شده است.