شناسهٔ خبر: 171856 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گام رو به جلو مسکن سازی در شهرستان شهرضا؛

پیشرفت ۸۵ درصدی اولین پروژه طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شهرضا

حسن نادری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا گفت: اولین پروژه طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شهرضا با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ محمد حسن نادری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا اظهار کرد: با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، پروژه ۳۷۷ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در دو سایت شمالی و جنوبی در حال ساخت است.
 
وی افزود: بر این اساس اولین پروژه طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شهرضا با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در دست اجرا قرار دارد.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۹۱۶ نفر در شهرستان شهرضا متقاضی طرح نهضت ملی مسکن بودند افزود: از این تعداد، هزار و ۲۳۴ نفر تأیید نهایی شدند و ۱۳۶ نفر متقاضی نیز در انتظار تأیید استعلام هستند.
 
به گفته نادری، تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند.
 
وی ادامه داد: در حوزه املاک و حقوقی، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا گفت: فاز ۵ و ۶ مسکن سازی شهرستان شهرضا ویژه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اقشار ویژه از جمله خانواده شهدا و ایثارگران، طرح کلی آن آماده شده و به تصویب رسیده و با پیشرفت ۴۰ درصدی آماده سازی زمین و خیابان کشی شده است.
 
گفتنی است شهرستان شهرضا به مساحت چهار هزار و ۵۷۳ کیلومتر مربع، ۱۴۵ هزار نفر جمعیت دارد.