شناسهٔ خبر: 28609 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

تسهیل امر گازرسانی در منطقه الموت استان قزوین با دستور وزیر راه و شهرسازی

گازرسانی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از تشکیل تیم‌های فنی مشترک بین راه و شهرسازی و شرکت گاز برای بررسی راهکارهای موجود جهت تسهیل در امر گازرسانی به منطقه الموت و همچنین صدور مجوزهای مورد نیاز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامدمانی فر در این رابطه گفت: با توجه به نگاه ویژه وزیر راه و شهرسازی به پاسداشت حقوق شهروندی و همچنین دستور ایشان مبنی بر لزوم گازرسانی به منطقه الموت جهت ایجاد هر چه بیشتر بسترهای توسعه در این منطقه، تیم‌های فنی همکاری مشترک بین ما و شرکت گاز تشکیل شد.

وی با اشاره به صدور مجوزهای لازم به‌منظور تسهیل در امر گازرسانی منطقه الموت افزود: تیم فنی همکاری مشترک متشکل از نمایندگان ستادی و اجرایی این اداره کل و شرکت گاز تشکیل و تمامی نقاط مرتبط با انجام گازرسانی را مورد بازدید دقیق و نقطه‌یابی قرار داده‌اند.

مانی فر تصریح کرد: با توجه به در نظر پروفیل‌های طولی و عرضی، پستی و بلندی‌ها، موقعیت جغرافیایی منطقه الموت و همچنین با عنایت به مصوبات کمیسیون حریم راه‌ها، پس از بازدیدهای صورت گرفته مجوزهای حفاری مورد نیاز از طریق این اداره کل صادر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان ابراز امیدواری کرد با این اقدام، گام مهم دیگری در راستای بهبود معیشت ساکنین و توسعه پایدار منطقه الموت برداشته شود.

نظر شما