شناسهٔ خبر: 34301 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

محسنی خبر داد:

تمهیدات نوروزی کمیته حمل ونقل دریایی هرمزگان/ تأکید برخدمات‌رسانی مطلوب به مسافران دریایی

محمد محسنی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنرخواستار ساماندهی و بهسازی محیط پیرامونی بندرشهید حقانی و آزاد سازی پارکینگ صدف با توجه به طرح جامع این بندرشد و اظهارداشت: به منظور پاسخگویی ۲۴ ساعته به سوالات مسافران شماره تلفن چهاررقمی به عنوان اطلاعات سفرهای دریایی اختصاص خواهدیافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، در این نشست، راهکارهای افزایش ایمنی ترددها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران دریایی با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان بررسی شد.

در ابتدای این نشست، اسماعیل مکی زاده رئیس اداره حفاظت و ایمنی دریانوردی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تأکید بر اهمیت سفرهای دریایی به خصوص در تعطیلات نوروزی، گزارشی از اقدامات انجام شده در طرح نوروز ۹۵ و همچنین روند اجرای طرح ساماندهی سفرهای دریایی ویژه نوروز ۹۶ را ارائه کرد.

محمد محسنی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر خواستار ساماندهی و بهسازی محیط پیرامونی بندر شهید حقانی و آزاد سازی پارکینگ صدف با توجه به طرح جامع این بندر شد و اظهار داشت: به منظور پاسخگویی ۲۴ ساعته به سوالات مسافران شماره تلفن چهار رقمی به عنوان اطلاعات سفرهای دریایی اختصاص خواهد یافت.

وی بر لزوم خروج دفاتر فروش بلیط به خارج از بندر و صدور بلیت الکترونیکی بر اساس ساعت حرکت شناورها جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت تأکید کرد و گفت: با طراحی یک سامانه، باید شرایطی فراهم شود تا در صورت هر گونه تغییر درساعت حرکت شناورها، به صورت آنی به مسافران اطلاع رسانی شود.

همچنین مدیران و نمایندگان سایر بنادر مسافری استان نیز دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

در بخش دیگری از این نشست، اقدامات مورد نیاز و شرح وظایف پیشنهادی هر ارگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان، نمایندگان ارگان های عضو کمیته حمل و نقل دریایی استان هرمزگان به بیان عملکرد و مشکلات دستگاه متبوع خود در خصوص اجرای طرح نوروزی ساماندهی سفرهای دریایی نوروز ۹۶ پرداختند.

نظر شما