شناسهٔ خبر: 3598 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر در استان اصفهان صورت مي‌گيرد؛

افتتاح بيش از چهار هزار و 600 واحد مسكن مهر

مسکن مهر هشتگرد به منظور اهتمام در خصوص تكميل و افتتاح پروژه‌هاي مسكن مهر، بيش از چهار هزار و 625 واحد مسكن مهر نيمه دوم بهمن‌ ماه و همزمان با دهه فجر امسال افتتاح مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان، حميدرضا اميرخاني با اعلام اين خبر گفت: اين پروژه‌هاي آماده افتتاح در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر استان است كه دو هزار 168 واحد آن 99 ساله، 800 واحد خودمالكين و يك هزار و 657 واحد سه جانبه. است.

مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان اظهار كرد: با افتتاح اين پروژه‌ها، آمار پروژه‌هاي تكميل شده در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر با كسر واحدهاي بلاتكليف به بيش از 96 درصد مي‌رسد كه اين آمار در كشور بي‌سابقه است.

اميرخاني مشكل عمده مسكن مهر استان را عدم تعهد متقاضيان به تكميل آورده جهت پيشرفت بهتر اين پروژه‌ها دانست و افزود: تعداد دو هزار و 286 واحد باقيمانده مسكن مهر در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر نيز تا خردادماه سال آينده به اتمام خواهد رسيد.

لازم به ذكر است تعداد واحدهاي افتتاح شده قبلي از ابتداي طرح مسكن مهر در قالب طرح 99 ساله 10 هزار و 221، خودمالكين 48 هزار و 627 و سه جانبه چهار هزار واحد بوده كه تعداد كل آن به 62 هزار و 848 واحد رسيده است.

نظر شما