شناسهٔ خبر: 3842 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم تشريح كرد:

جزییات پروژ‌ه‌های راه‌وشهرسازی قابل افتتاح استان قم در دهه فجر

محسن بهشتی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم جزییات پروژ‌ه‌های قابل افتتاح این اداره‌کل را در دهه فجر تشریح کرد.

محسن بهشتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: ساختمان اداره کل بازرسی استان قم، ساختمان کلانتری فاطمیه و بهسازی و نوسازی بخشی از راه‌های استان، نمونه‌ای از پروژه‌های قابل افتتاح این استان هستند که به طور قطع در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

وی با اشاره به پروژه ساختمان اداره کل بازرسی استان قم گفت: این پروژه از محل اعتبار استانی با هزینه‌ای حدود هفت هزار و ۳۰۰ میلیون ریال با زیربنای یک هزار متر مربع ساخته شده و اکنون به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر افتتاح می‌شود. در این پروژه ساختمان اداری به مساحت یک هزار متر مربع در دو طبقه بر روی ساختمان قدیمی اداره کل بازرسی احداث شده و اکنون آماده بهره برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم همچنین با یادآوری ساخت و تکمیل ساختمان کلانتری فاطمیه در شهر قم اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت هزار و ۱۰۰ متر و در سه طبقه به زیر بنای یک هزار و ۳۰۰ متر با اعتباری حدود ۱۶ میلیارد ریال احداث شده است. این ساختمان نیز در دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

بهشتی با اشاره به سایر پروژه‌های قابل افتتاح در استان قم گفت: در حوزه راهداری و راهسازی استان، بهسازی محور راهجرد - سلفچگان به طول ۴۵ کیلومتر، بهسازی محور سلفچگان - دلیجان به طول ۱۴ کیلومتر، بهسازی و روکش آسفالت آزاد راه قم - تهران به طول ۹ کیلومتر، بازیافت گرم آسفالت آزاد راه قم - تهران به طول ۲۶ کیلومتر، تکمیل  هفت کیلومتر از مسیر ۱۴ کیلومتری قم - نیزار و رفع نقاط پر حادثه راه‌های استان در دهه فجر بهره‌برداری می‌شوند./

نظر شما