شناسهٔ خبر: 4078 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح شد:

تازه‌ترین تصمیمات برای پرداخت آورده‌های مسکن مهر پردیس/ مردم نباید آورده را یکجا پرداخت کنند

حبیب الله طاهرخانی معین ویژه مسکن مهر پردیس از تصمیمات جدید در خصوص نحوه پرداخت آورده‌های مردمی و زمان پرداخت این مبالغ توسط مردم خبر داد.

حبیب‌اله طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در این‌باره گفت: پس از بازدید از چندین پروژه‌ مسکن مهر پردیس در حال بررسی قیمت‌های ساخت، آماده‌سازی و محوطه‌سازی و همچنین خدمات و تاسیسات زیربنایی و روبنایی تمام پروژه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: در این بررسی‌ها چارچوبی برای مشخص کردن سهم متقاضیان و شرکت عمران شهرهای جدید به منظور پرداخت هزینه‌ها تعیین می‌شود. بعد از برگزاری این جلسات،  ظرف یکی دو هفته آینده هزینه‌های هر کدام از این پروژه‌ها را به صورت شفاف تعیین می‌کنیم تا مشخص شود متقاضیان تاکنون چقدر پرداخت کرده‌اند و چه میزان باید پرداخت کنند.

به گفته عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در این بررسی‌ها، زمان‌بندی پرداخت‌ها هم اعلام خواهد شد و قرار نیست مردم رقمی را یکجا پرداخت کنند.

طاهرخانی در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت ۱۲ میلیون تومان اعلام شده به برخی متقاضیان مسکن مهر پردیس به قوت خود باقی است یا خیر به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به رویکرد جدیدی که در پیش گرفته شده، پرداخت یکباره این مبلغ تقریباَ منتفی است اما به این معنا نیست که متقاضیان نباید این رقم را پرداخت کنند، ضمن این‌که مبلغ ۱۲ میلیون تومانی که اعلام شده برای تکمیل تمامی پروژه‌ها نیاز نیست. /

نظر شما