شناسهٔ خبر: 4185 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر انجام شد؛

افتتاح ۶ کیلومتر راه روستایی در نیشابور

افتتاح ۶ کیلومتر راه روستایی در نیشابور امروز ۶.۲ کیلومتر راه روستایی در نیشابور به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی، عباسعلی مرادی معاون مدیر کل و رییس اداره راه وشهرسازی نیشابور در این مراسم گفت: راه روستایی حسن آباد به زمه و همچنین آنتنی راه روستایی جنداب جمعا به طول ۶ هزار و ۲۰۰ متر با عرض ۵.۵ متر و با صرف اعتبار ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیون  ریال برای بهبود کیفی، کمی و توسعه روستا انجام شده است.

وی اظهار کرد: اقدامات بسیار وسیعی در زمینه احداث، حفظ و نگهداری راه‌های روستایی و همچنین توسعه و تعریض این نوع راه‌ها در حال انجام است که با توجه به این اقدامات، در آینده راه‌های روستایی وضعیت به مراتب بهتری نسبت به امروز خواهند داشت.

 مرادی با بیان این‌که با بهره برداری  از این راه روستایی تعداد یک‌هزار  خانوار از این راه آسفالته برخوردار شدند، افزود: توسعه روستاها و ارائه خدمات به روستاییان با هدف حفظ جمعیت روستایی و همچنین توسعه کشاورزی و دامپروری در اولویت مجموعه راه و شهرسازی است.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای پروژه‌ها نیازمند مشارکت و عزم مردم و مسؤولان هستیم و بر همین اساس، ما تمام همت خود را برای انجام به‌موقع کارها به‌کار خواهیم بست./

نظر شما