شناسهٔ خبر: 42654 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر توسعه منابع راه و شهرسازی خراسان رضوی تشریح کرد:

تشریح عملکرد ۴ ساله واحد کارگزینی و آموزش اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

جواد اسلامی محمدی مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، همزمان با هفته دولت، عملکرد ۴ ساله واحد کارگزینی و آموزش این اداره کل را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، جواد اسلامی محمدی با بیان اینکه در مدت ۴ سال گذشته اقدامات مربوط به استخدام نیروی انسانی به صورت قراردادی، پیمانی و رسمی به تعداد ۶۵ نفر، تبدیل وضعیت از قراردادی به پیمانی یا رسمی ۱۰۹ نفر، تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی ۲۷ نفر، موافقت با انتقال کارکنان از سایر ادارات به اداره کل راه و شهرسازی به تعداد ۴۶ نفر و اعاده به کار جانبازان با موافقت کمیسیون ماده ۱۶ ایثارگران برای ۳ نفر انجام شده است.

 در خصوص وضعیت خروج از خدمت پرسنل نیز ۶۷۸ نفر از وضعیت خدمتی خارج شده است که ۲۳۱ نفر از طریق بازنشستگی، استعفا، انتقال، اخراج و از کارافتادگی بوده و ۲۴۱ نفر نیروی رسمی و پیمانی و ۲۰۶ نفر نیروی قراردادی به اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای منتقل شده‌اند.

 وی تصریح کرد: با توجه به انتقال مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در حال حاضر ۴۴۷ نفر در این اداره کل مشغول به فعالیت هستند.

 اسلامی همچنین در خصوص عملکرد ۴ ساله واحد آموزش نیز گفت: در سال ۹۲، ۶ دوره آموزشی درون‌سازمانی برای ۴۱۲ نفر و ۲۶ دوره آموزشی برون‌سازمانی برای ۲۲۰ نفر از کارکنان این اداره کل برگزار شد.

 وی افزود: همچنین در سال ۹۳ دوره‌های آموزشی این واحد به ۱۵۲ دوره رسید و در سال ۹۴، ۲۶ دوره برای ۱۰۸۲ نفر و در سال ۹۵، ۵۳  دوره برای ۸۵۴ کارمند و ۱۴۰ مدیر برگزار شد.

نظر شما