شناسهٔ خبر: 60402 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:

آقای اسلامی فردی کاردان برای وزارتخانه است/ ضرورت جان گرفتن مسکن در مناطق محروم کشور

سید احسن علوی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: آقای اسلامی را با توجه به سوابق تحصیلی و رزومه‌شان فردی جا افتاده و کاردان دیدم. ایشان با توجه به سوابق تحصیلی و رزومه‌شان می‌توانند در وزارتخانه آغاز به کار کنند و انتظار ما این است که در موضوع مسکن بحث توازن در مناطق کمتر توسعه یافته را جان بدهند.

سیداحسن علوی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص معرفی محمد اسلامی به عنوان گزینه جدید وزارت راه و شهرسازی گفت: ایشان را با توجه به سوابق و دیدگاه‌هایشان فردی جا افتاده و کاردان دیدم. ایشان با توجه به سوابق تحصیلی و رزومه‌شان می‌توانند در وزارتخانه آغاز به کار کنند. ولی واقعیت این است که مادامی که کاری شروع و ادامه پیدا نکند و تا در میدان عمل وارد نشوند، نمی‌توان ارزیابی درستی ارایه کرد.

وی توضیح داد: همه می‌دانیم که مشکلات کشور بسیار است و مسایل اقتصادی کشورمان به گونه‌ای است که ایشان با مشکلاتی روبرو خواهند شد. بهتر است ایشان برنامه‌هایشان با واقعیت‌ها همسو و همخوان باشد و به گونه‌ای نباشد که توقع نمایندگان برآورده نشود. در واقع شناخت کاملی از وزارتخانه داشته باشند.

 نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لازم است دستگاه‌های مختلف با برنامه‌های وزیر هماهنگ شوند، اضافه کرد: دیدگاه ایشان در حوزه مسکن امیدوارکننده است، ولی در شرایطی که خود بانک‌ها مانند ترمز هستند، مساله این است که چقدر با وزارتخانه همراهی کنند؛ همچنانکه با آقای آخوندی همراهی نکردند اگر با ایشان هم همراهی نکنند، وضع فعلی تغییری نخواهد کرد. مهم است که بتوانند در حوزه مسکن و راه کار کنند و تعادل و توازن را در کشور به وجود بیاورند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خوب است ایشان بحث توازن در مناطق کمتر توسعه یافته را جان بدهد و واضحا احساس کنیم که دغدغه عدالت در گفتار و کردار این مسوولان مشهود باشد و وعده‌هایی که می‌دهند، عملیاتی کنند.

وی در پایان گفت: در بخش مسکن سرکش بودن قیمت‌ها مزاج اقتصادی را بهم ریخته و لازم است ایشان به خانواده‌های فقیر که سرپناهی ندارند فکر کنند و این احساس به وجود بیاید که ایشان وزیر توانمندی در این عرصه است./

نظر شما